вівторок, 24 травня 2016 р.

Мої вихованці учасники районного семінару-практикуму «Діяльнісний підхід у навчанні природничих предметів та гуртковій роботі»


Другий рік поспіль щільне місце в моїй педагогічній діяльності займає новітня технологія метод проектів. Її використання дозволяє навчити дітей вчитися самостійно здобувати знання, які потім вони зможуть використовувати у практичній діяльності. Дана технологія дозволяє виховати компетентнісного учня здатного не лише сприймати нове, а і самостійно опрацьовувати матеріал, докопуватися до істини, робити висновки та узагальнення, розвивати вміння практичного вирішення життєво важливих завдань.
Реалізацію методу проектів я впроваджую через діяльнісний підхід у навчанні природничих предметів. Мій клас плідно працює над екологічно інформаційним проектом «Пластик у нашому житті». Діти вчаться самостійно збирати інформацію, опрацьовувати її, аналізувати. Вже в третьому класі учні випробовують себе юними дослідниками та науковцями, готують підґрунтя для подальшої наукової діяльності.
22 квітня у  Шишацькій спеціалізованій школі ім.В.І.Вернадського відбувся  семінар-практикум для заступників директорів з навчально-виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів району  «Діяльнісний підхід у навчанні природничих предметів та гуртковій роботі». Свої наукові надбання продемонстрували і мої учні. Вони стали найменшими учасниками семінару. Діти відкрили слухачам різноманітний світ пластику: від театралізованого дійства про шкідливий вплив пластику на життя тварин, до наукового тлумачення складних термінів і спостережень, котрі проводилися малими науковцями. Такий досвід участі в даному семінарі є досить важливий для юних дослідників.
Ми не зупиняємося на досягнутому і продовжуємо працювати над новими проектами.